PDA

View Full Version : Multicanal in ALi3329-B chip(Problem)

Tuga2008
11-07-2008, 12:18 PM
Hi.

Its seems that the last firms for Fte Ali3329-B chip have some problems with the channel Hollywood from Multicanal(nagra1) in Hispasat 30W,for more or less 1 month ago from now.
The problem afects only this channel,that when I am watching for some time,the screens turns blue,next appear the FTE symbol(as you turned the receiver on),however some more seconds later the screen turns again ok,but the sound has disappear.Moments later the sound comes back again.
From that moment the process begins again has some cycle.

I know some peolple here are from FTE team from moresat,and i´m asking to the Fte team to look at this problem, and try to resolve it soon.
FTE fans from Portugal are waiting this problem to be solved by the Team FTE in near firmwares.

thankshttp://www.sat-television.com/images/smilies/wink.gif

maeva1
11-07-2008, 01:49 PM
[quote=Tuga2008;336881]Hi.

Its seems that the last firms for Fte Ali3329-B chip have some problems with the channel Hollywood from Multicanal(Na*gra1) in Hispasat 30W,for more or less 1 month ago from now.
The problem afects only this channel,that when I am watching for some time,the screens turns blue,next appear the FTE symbol(as you turned the receiver on),however some more seconds later the screen turns again ok,but the sound has disappear.Moments later the sound comes back again.
From that moment the process begins again has some cycle.

I know some peolple here are from FTE team from moresat,and i´m asking
le symbole (comme vous avez allumé le récepteur), pourtant il y a certains plus de secondes plus tard les tours d'écran de nouveau ok, mais le son a disparaissent. Il y a moments plus tard le son revient de nouveau. À partir de ce moment le processus commence de nouveau a un cycle. Je sais un peolple voici de l'équipe FTE de moresat et je demande à t
.

Traduction:
Son semble que les dernières sociétés pour Fte Ali3329-B le fragment ont quelques problèmes avec le canal l'Hollywood du Multicanal (Na*gra1) dans Hispasat 30W, pour il y a plus ou moins 1 mois d'ici. Le problème afects seulement ce canal, que quand je regarde pour quelque temps, les écrans tournent bleus, apparaît ensuite le FTE
le symbole (comme vous avez allumé le récepteur), pourtant il y a certains plus de secondes plus tard les tours d'écran de nouveau ok, mais le son a disparaissent. Il y a moments plus tard le son revient de nouveau. À partir de ce moment le processus commence de nouveau a un cycle. Je sais un peolple voici de l'équipe FTE de moresat et je demande à la demande à l'équipe Fte pour regarder ce problème et essayer de le résoudre bientôt. Les fans de FTE du Portugal attendent ce problème à être résolu par l'Équipe FTE dans près des micrologiciels